♡ Kawaii World ♡

Direktlänk till inlägg 12 december 2013

Förlåt - Julklappsleken!

Av Miku ♡ Wei ♡ - 12 december 2013 07:41










Hallojsan!

Förlåt att jag inte bloggat, men jaa.

Jag har inte haft tid, skola, läxor, prov, m.m


Men jaaja!

Imorronkväll ska min familj å en annan leka julklappsleken!

Men jag har ingen julklapp än!

Hjälp mig!

Vad ska jag köpa?

De ska passa alla åldrar emellan 9 och ca 45!

Och de får bara kosta 20 spänn! ^^

HOW??????


Jaja!

I helgen ska jag (kanske) köpa julgran! ^^


Så jaa...

Nu ska jag käka pocky!^^


Ser ni på julkalendern!?

De gör jaaag....


BARNA HEDENHÖS 

Uppfinner julen!

^^

Nu har jag skola snart så...

HAJDÅÅÅ!

Och god jul på er! ^^


//Miku ^^


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miku ♡ Wei ♡ - 9 januari 2014 13:18

Av Miku ♡ Wei ♡ - 22 december 2013 19:37

   Annyeong! Jag kommer tyvärr inte blogga på några dagar... Jag håller på att göra om hela designen. ^^ Men, det kommer nog bli fint sen! >,< Så ni får hålla ut utan inlägg, om jag inte smyger in nåt via mobilen, men jag tror inte de...

...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 20 december 2013 18:02

     Förlåt att jag inte bloggat på  nåra dar... Har haft prov, massa hemmaläxor, grejer och saker att göra klart!? Men nu är allt över, JULLOV! ^^ Jag tänkte göra en sån här grej... Så, japp!   UTSEENDE[ ] Jag är kortare än 160cm. [x...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 8 december 2013 13:37


Jag gorde en header, till min blogg... Men den blev skitful... :P   Kolla:   Blööö, fult! De va de, glöm ej:   Jag gör jättegärna headers! //MIKU ^^ ...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 8 december 2013 12:45


Halloj! Jag har suttit och gjort några bloggheaders. Så jag tänkte, varför inte ge ut gratis? Så vill du ha en header, skriv i kommentaren vilket "tema" du vill ha på den. Sen gör jag ett inlägg med din header! Bra! ;)   Men det kostar ...

Sök här!! ^_^

Lite om meej... >.

Har du nån fråga?? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier -.-

RÖSTA!! +.+

Vilken stil har du? =^.^=
 Fairy Kei
 Lolita
 Visual kei
 Rock
 Fjortiz
 Emo
 Vet inte :/
 Hime Gyaru
 Indie
 Ganguro
 Rock
 Visual Rock
 Jag byter ibland?

Kalender =^.^=

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

=^.^=

 

 

 

 

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Weeeeiiii (=^.^=)

Weii ^^

...

...


Ovido - Quiz & Flashcards