♡ Kawaii World ♡

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Merry Christmas!!!!

Av Miku ♡ Wei ♡ - 29 november 2013 18:28

Jag vet att jag är VÄLDIGT julfixerad...

Men jag ÄLSKAR julen!



Jag tycker att den är så speciell!
Det blir mörkt ute, snöar, tänd brasa och massa annat!

Jaa!


Men idag har det varit en ganska bra dag!

Först vaknade jag (inte så konstigt va?),

och gick upp och åt lite frukost...


Sen tog jag på mig ytterkläderna.

Men precis då knackade det på dörren.

Jag öppnade och där stod två klasskompisar!

Inga jag brukar leka med.

En av dem har till och med sagt att jag är tråkigast i klassen?


Dem sa att jag skulle komma för dem skulle gå så många som möjligt.

Dem hade gjort det igår också, men då hade dem bara varit typ 9 stycken.

När jag kom ner till korsningen (jag bor på en backe) stod

säkert 10 stycken där.


Min bästis kom nerifrån backen.

Tillslut när alla kommit var vi över halvklass!

Typ alla la ut en bild på sin instagram när vi tog gruppkort!


Sen hade vi elevens val!

Men det var världens JULIGASTE lektion!

Först hade dem gjort en kalender på bilden i tisdags!

(jag va sjuk då! ;(.)

Så då drog fröken en lott och killen som blev dragen fick vända på en kula.

(Hela kalendern var en julgran = Luckorna va typ kulor!)

Då var det en bild bakom som nån ritat.

(VEM???)

Och sen fick killen en CHOKLADTOMTE!!

;(

Han tog nog hem den.


Sen läste läraren julberättelser.

Och sen var det en vanlig tråkig mattelektion! ;((((((

Sen va det svenska och en gammal jättesnäll lärare som tagit pansion kom på besök!

Han är jätteduktig på att berätta historier!

Han berättade hela lektionen!


Sen va de lunch! 

Det blev typ köttbullar å potatis.

Sen musik!

Och sist men inte minst!

SKOLAN SLUTAR!


Men nu har jag julpyntat här hemma och ska nog se på totoro ikväll!

TOTORO!!!!!

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva så...

Hejdå!!


//Miku ^^



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miku ♡ Wei ♡ - 9 januari 2014 13:18

Av Miku ♡ Wei ♡ - 22 december 2013 19:37

   Annyeong! Jag kommer tyvärr inte blogga på några dagar... Jag håller på att göra om hela designen. ^^ Men, det kommer nog bli fint sen! >,< Så ni får hålla ut utan inlägg, om jag inte smyger in nåt via mobilen, men jag tror inte de...

...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 20 december 2013 18:02

     Förlåt att jag inte bloggat på  nåra dar... Har haft prov, massa hemmaläxor, grejer och saker att göra klart!? Men nu är allt över, JULLOV! ^^ Jag tänkte göra en sån här grej... Så, japp!   UTSEENDE[ ] Jag är kortare än 160cm. [x...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 12 december 2013 07:41

                  Hallojsan! Förlåt att jag inte bloggat, men jaa. Jag har inte haft tid, skola, läxor, prov, m.m   Men jaaja! Imorronkväll ska min familj å en annan leka julklappsleken! Men jag har ing...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 8 december 2013 13:37


Jag gorde en header, till min blogg... Men den blev skitful... :P   Kolla:   Blööö, fult! De va de, glöm ej:   Jag gör jättegärna headers! //MIKU ^^ ...

Sök här!! ^_^

Lite om meej... >.

Har du nån fråga?? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier -.-

RÖSTA!! +.+

Vilken stil har du? =^.^=
 Fairy Kei
 Lolita
 Visual kei
 Rock
 Fjortiz
 Emo
 Vet inte :/
 Hime Gyaru
 Indie
 Ganguro
 Rock
 Visual Rock
 Jag byter ibland?

Kalender =^.^=

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

=^.^=

 

 

 

 

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Weeeeiiii (=^.^=)

Weii ^^

...

...


Ovido - Quiz & Flashcards