♡ Kawaii World ♡

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Förlåt...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 1 december 2013 18:26


Förlåt att jag inte skrivit på 2 dagar...

Men nu ska jag iaf försöka skriva massor!!


JULEN ÄR HÄR!!!

Igår julbakade/pysslade vi!!

Jag gjorde en sån där....

...hjärtkorg?

Och sen bakade vi delar till ett pepparkakshus vi ska sätta ihop nån gång...

Men idag!!

Då var jag och mamma på en julmarknad!

Och inte vilken julmarknad som helst!?


Amai shop va där!

---------------------------

www.Amai.se

--------------------------

Så jaag köpte....

Okej inte så mycket men, 

en RAMUNE!

Alla säger att dem är svåra å öppna men jag tyckte de va gaanskaaa lätt!?

Fast inte som en vanlig t.ex fanta!


Sen köpte jag nån typ crepes/gele/sakimojs som var jätte ÄCKLIG!

Men på köpet fick jag en fin ring!!


Jag ville köpa en sailor uniform men fick inte... ;(

(DUMMA MAMMA)


Jaja, men på söndag (8:onde december) ska de va nån marknad där flera 

kawaii saker ska komma!!

Inte bara Amai shop!!

Så jag ska dit, längtar skitmycket!!!


Jag ska ta med min bästiiiizz också!!

Så jag kommer längta hela veckan!!!

Men idag e de ju första advent!!!!!!

Såg ni julkalendern??


De gjorde jag!!!

Så jag tänkte ha en liten "julkalender" här på bloggen!!


Men den kommer snart...

Alltså ikväll!!


Så....

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

//Miku


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miku ♡ Wei ♡ - 9 januari 2014 13:18

Av Miku ♡ Wei ♡ - 22 december 2013 19:37

   Annyeong! Jag kommer tyvärr inte blogga på några dagar... Jag håller på att göra om hela designen. ^^ Men, det kommer nog bli fint sen! >,< Så ni får hålla ut utan inlägg, om jag inte smyger in nåt via mobilen, men jag tror inte de...

...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 20 december 2013 18:02

     Förlåt att jag inte bloggat på  nåra dar... Har haft prov, massa hemmaläxor, grejer och saker att göra klart!? Men nu är allt över, JULLOV! ^^ Jag tänkte göra en sån här grej... Så, japp!   UTSEENDE[ ] Jag är kortare än 160cm. [x...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 12 december 2013 07:41

                  Hallojsan! Förlåt att jag inte bloggat, men jaa. Jag har inte haft tid, skola, läxor, prov, m.m   Men jaaja! Imorronkväll ska min familj å en annan leka julklappsleken! Men jag har ing...

Av Miku ♡ Wei ♡ - 8 december 2013 13:37


Jag gorde en header, till min blogg... Men den blev skitful... :P   Kolla:   Blööö, fult! De va de, glöm ej:   Jag gör jättegärna headers! //MIKU ^^ ...

Sök här!! ^_^

Lite om meej... >.

Har du nån fråga?? ^^

3 besvarade frågor

Kategorier -.-

RÖSTA!! +.+

Vilken stil har du? =^.^=
 Fairy Kei
 Lolita
 Visual kei
 Rock
 Fjortiz
 Emo
 Vet inte :/
 Hime Gyaru
 Indie
 Ganguro
 Rock
 Visual Rock
 Jag byter ibland?

Kalender =^.^=

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

=^.^=

 

 

 

 

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Weeeeiiii (=^.^=)

Weii ^^

...

...


Ovido - Quiz & Flashcards